Huisregels

De medewerkers van de gemeente Soest willen een goede gastheer/gastvrouw zijn en u zo optimaal mogelijk van dienst zijn. Wij streven naar korte wachttijden, een vriendelijke ontvangst en behandeling, deskundigheid en korte levertijden. Klantgerichtheid staat bij ons voorop. Dat geldt voor alle onderdelen van de gemeentelijke organisatie. De medewerkers zijn daarop dan ook aanspreekbaar.

Van onze bezoekers aan het gemeentehuis verwachten wij dat zij zich als een welkome gast gedragen. Natuurlijk beseffen wij dat er soms beslissingen genomen worden die vervelend kunnen zijn. Of dat we een keer niet aan de verwachtingen kunnen voldoen, zoals bij grote drukte. Ook in dat geval verwachten het gemeentebestuur en -personeel toch een correcte houding en enig begrip van haar bezoekers. Gelukkig een vanzelfsprekende zaak voor ons én de meeste bezoekers en inwoners.

Toch kan het soms mis gaan of onduidelijk zijn wat wij van elkaar mogen verwachten. Daarom is een aantal spelregels opgesteld, ook voor uw veiligheid en de veiligheid van bestuur en medewerkers van de gemeente Soest. Bent u te gast bij de gemeente Soest, dan hanteren wij de volgende huisregels.

Huisregels